اندیشه پویان

موسسه اندیشه پویان فعال در زمینه اخذ انواع ویزاهای تحصیلی، کاری و... جهت مهاجرت و یا اقامت کوتاه مدت به کشورهایی چون آلمان، اتریش، سوئیس، دانمارک، کانادا و...

اندیشه پویان

موسسه اندیشه پویان فعال در زمینه اخذ انواع ویزاهای تحصیلی، کاری و... جهت مهاجرت و یا اقامت کوتاه مدت به کشورهایی چون آلمان، اتریش، سوئیس، دانمارک، کانادا و...

ویزای تضمینی کانادا در کمتر از 4 ماه

گروه مشاوران آرتا اندیشه پویان سپنتا با تجربه چندین ساله و کارنامه درخشان خود اقدام به اخذ ویزای تضمینی کانادا ، همراه با عقد قرارداد رسمی زیر نظر وکیل رسمی عضو سازمان مهاجرت کانادا ICCRC و وزارت کار و امور اجتماعی ایران، با ضمانت بازگشت وجه در صورت عدم دریافت ویزا می کند.

فرصتی ویژه، بهترین،کوتاه ترین و کم هزینه ترین راه برای اخذ ویزای کانادا، این روش بدلیل ویژگی های بسیار خاص لحاظ شده، فوق العاده تخصصی انجام شده و متقاضی با آسودگی کامل، بسیار راحت ، بدون کوچکترین موردی و 100% تضمینی به کشور مقصد خواهد رسید.



 ویزای تضمینی کانادا در کمتر از 4 ماه


در سال های اخیر سفارت کانادا بارها قوانین مرتبط با اقدام جهت اخذ ویزا را تغییر داده است. به همین نسبت سخت گیری های سفارت در خصوص موافقت یا مخالفت با درخواست متقاضیان ایرانی نیز با نوسانات زیادی همراه بوده و هست. از آن جایی که شرایط هر متقاضی با دیگری متفاوت است، به هیچ وجه نمی توان یک نسخه ثابت را برای همه تجویز کرد. وکلای اندیشه پویان با تکیه بر دانش و تجربه چندین ساله در خصوص خدمات ویزای کانادا و با آگاهی از روال کنونی سفارت، ابتدا شرایط هر متقاضی را به دقت بررسی می کنند و بر حسب مورد بهترین و مطمئن ترین راه برای وی در نظر می گیرند.


برای این خدمات، قراردادی با متقاضی امضاء می شود که برطبق آن در صورت رد درخواست متقاضی، کل هزینه قرارداد، به وی عودت داده خواهد شد و هیچ ضرری متوجه وی نخواهد بود. با توجه به شرایط مساعد حال حاضر سفارت کانادا در رابطه با پرونده های متقاضیان ایرانی، توصیه می کنیم در صورتی که قصد سفر به این کشور را دارید در اسرع وقت ، جهت مشاوره حضوری و بررسی مدارک توسط وکیل مهاجرت با ما تماس بگیرید :
☎️ 021-88752376
☎️ 021-26409630

و یا می توانید با وکلای موسسه در تلگرام با آی دی infoandishepuyan@ ( شماره 09359740082 ) در ارتباط باشید.

منبع: ویزای تضمینی کانادا در کمتر از 4 ماه

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.