اندیشه پویان

موسسه اندیشه پویان فعال در زمینه اخذ انواع ویزاهای تحصیلی، کاری و... جهت مهاجرت و یا اقامت کوتاه مدت به کشورهایی چون آلمان، اتریش، سوئیس، دانمارک، کانادا و...

اندیشه پویان

موسسه اندیشه پویان فعال در زمینه اخذ انواع ویزاهای تحصیلی، کاری و... جهت مهاجرت و یا اقامت کوتاه مدت به کشورهایی چون آلمان، اتریش، سوئیس، دانمارک، کانادا و...

مهاجرت هنرمندان و ورزشکاران به کانادا

این برنامه از جمله بهترین برنامه‌های مهاجرتی کانادا است که درسطح فدرال (کل کانادا) اجرا می شود و مدت کوتاه پروسه پرونده یکی از مزایای این روش است و مخصوص افرادیست که تجربه، قصد و توانایی کافی را دارند که بتوانند کار خود را در کانادا ایجاد کنند.

 

مطابق تعریف سازمان مهاجرت کانادا خود اشتغال، فردی است که بر اساس تجربه کاری مرتبط به صورت مستقل و برای خود به کانادا وارد می‌شود و قادر است به صورت خود اشتغال در شاخه ی هنر، ورزش یا … مشغول به کار شود  این روش مهاجرت به مراتب آسانتر و کم هزینه تر از روش کارآفرینی می باشد و شامل مراحل سخت و دشوار رفع شرط بیزینس همانند کارآفرینی نمی باشد.

افراد متقاضی (هنرمند  و ورزشکار خوداشتغال)  که در یکی از رشته های ورزشی و یا هنری، در مدت پنج سال گذشته تا قبل از زمان رسیدن فرم های مهاجرتی به دست اداره مهاجرت، دارای حداقل ۲ سال سابقه کار در داخل کشور باشند و نیز حداکثر سن ۴۵ سال، داشته باشند می توانند از طریق برنامه مهاجرتی خوداشتغالی جهت اقامت در کانادا اقدام نمایند.

نکته مهم: روش خوداشتغالی مخصوص کسانی است که ثابت کنند خوداشتغال بوده اند (در زمینه های هنری، ورزشی) و همچنین بعد از ورود به کانادا می خواهند و می توانند (از نظر اقتصادی، سطح زبان انگلیسی و تجربه کاری) در فعالیت های خوداشتغالی شرکت کنند و به پیشرفت هنر، ورزشی کانادا کمک کنند. این روش برای دور زدن نظام مهاجرتی نیست و نه تنها پرونده افرادی که سعی بر مدرک سازی کنند یا شرایط لازم را نداشته باشند رد می شود، بلکه ممکن است به مدت ۵ سال به کانادا ممنوع الورود شوند. هنگام اقدام برای این روش به این نکته مهم دقت داشته باشید.

جهت کسب اطلاعات بیشتر و آگاهی از سیستم امتیاز بندی این نوع مهاجرت به وب سایت موسسه اندیشه پویان مراجعه کنید.


منبع : مهاجرت هنرمندان و ورزشکاران به کانادا

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.