اندیشه پویان

موسسه اندیشه پویان فعال در زمینه اخذ انواع ویزاهای تحصیلی، کاری و... جهت مهاجرت و یا اقامت کوتاه مدت به کشورهایی چون آلمان، اتریش، سوئیس، دانمارک، کانادا و...

اندیشه پویان

موسسه اندیشه پویان فعال در زمینه اخذ انواع ویزاهای تحصیلی، کاری و... جهت مهاجرت و یا اقامت کوتاه مدت به کشورهایی چون آلمان، اتریش، سوئیس، دانمارک، کانادا و...

پذیرش در دوره‌های تخصص پزشکی


تحصیل در دوره‌های تخصص پزشکی در آلمان نیز با روال معمول در ایران تفاوت دارد.
ورود به این دوره نه از طریق کنکور، بلکه با موافقت استاد راهنما که در این مورد خود یک پزشک متخصص است، صورت می‌پذیرد.
این دوره در کلینیک و تحت نظارت پزشک متخصص برگزار می‌شود.

بنا به اطلاعات منتشر شده توسط مرکز تبادلات آکادمیک آلمان (DAAD) داوطلبان گذراندن دوره تخصص پزشکی بایستی پس از موافقت استاد راهنما، برای دریافت اجازه کار اقدام نمایند.

 

پزشکی در آلمان اندیشه پویان

 

امکان تحصیل در رشته پزشکی در ۲۶ دانشگاه در آلمان وجود دارد که در این بین می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:
دانشگاه بن، هامبورگ، گیسن، دانشگاه گوته در فرانکفورت، دانشگاه صنعتی درسدن، دانشگاه مونیخ، آخن، مونستر، وورسبروگ، ماگدبورگ، گوتینگن، کیل، لوبک، دانشگاه آزاد برلین، دوسلدورف، زاربروکن، فرایبورگ و ...


متقاضیان گذراندن دوره های تخصصی پزشکی آلمان جهت ارزشیابی و بررسی شرایط خود توسط وکلای موسسه میتوانند فرم های آرزیابی سایت اندیشه پویان را تکمیل نمایند

فرصت ویژه مهاجرت به کانادا با مدرک دیپلم فنی

یک فرصت استثنایی برای مهاجرت به کانادا برای افراد با مدرک دیپلم فنی معتبر!

کانادا با داشتن سیستم مکانیزه در زمینه مهاجرت و با برنامه ریزی دقیق و هدفمند به دنبال جذب نیروی کار ماهر است تا تکنیک و یا مهارت های حرفه ای آنها باعث پیشرفت و رونق اقتصادی این کشور گردد.

در دنیای امروز برای جویندگان کاری که تا کنون در یکی از کشورهای جهان سوم می‌زیسته‌اند و قصد مهاجرت به کشوری پیشرفته دارند امکانات کمی وجود دارد تا بتوانند کار کنند و زندگی خوبی داشته باشند. اما تنها برخی کشور ها نظیر کانادا از طریق برنامهٔ مهاجرت سازمان یافته به طور علنی ارائه گر این امکانات هستند!
حالا وکلای موسسه اندیشه پویان با توجه به تجربه و سابقه خود در این زمینه اقدام به فراهم آوردن شرایط مهاجرتی ویژه ای برای افراد دیپلمه با مدرک معتبر فنی حرفه ای هستند نموده است.
شما به عنوان یک مهاجر در کشور کانادا می‌توانید زندگی راحت و قانونی داشته باشید. کانادا یکی از کشور های ست که بالاترین رتبهٔ استاندارد جهانی حتی بالاتر از آمریکا و خیلی از کشور های اروپایی را دارد.


مهاحرت به کانادا


کسانی که در تلاش برای کسب اقامت کانادا هستند آگاه باشند که،کانادا به هزاران نیروی کار ماهر بخصوص در رشته های فنی در طول ده سال آینده نیاز دارد،این به 2 دلیل عمده می باشد:

1- اقتصاد محکم و رو به رشد کانادا.
2- وجود افراد بسیاری که بالای 65 سال دارند و نیروی کار جوان جایگزین برایشان وجود ندارد.

متقاضیان این برنامه باید حداقل 4 شرط زیر را داشته باشند:
1. حداکثر سن 35 سال
2-پنج سال سابقه کار داشته باشد.
3. گذراندن دوره یک ساله (600 ساعته ) فنی و حرفه ای وزارت کار و دارای دانش کافی در زمینه مورد نظر
4. حداقل IELTS 6 (در هر مهارت) داشته باشد

نکته قابل ذکر برای متقاضیانی که در این سطح زبان نیستند و زمان کمی نیز دارند موسسه دوره های ویژه و فشرده ای در نظر گرفته تا در کمترین زمان ممکن به هدف آیلتس خود برسند.

متقاضیان در صورت داشتن شرایط ذکر شده می توانند جهت مشاوره با وکیل مهاجرت به کانادا با دفتر موسسه در تهران از طریق شماره تلفن 26409630-021 ارتباط برقرار نمایند.

منبع:فرصت ویژه مهاجرت به کانادا با مدرک دیپام فنی

چرا تحصیل در اتریش

اتریش در حال حاضر یکی از پر طرفدارترین کشورهای دنیا برای ادامه تحصیل میباشد و سالانه هزاران متقاضی از سراسر دنیا برای ادامه تحصیل وارد این کشور میشوند.
تحصیل در اتریش
 

تحصیل در اتریش

 

در زیر مهمترین ترین دلایل تحصیل در اتریش