اندیشه پویان

موسسه اندیشه پویان فعال در زمینه اخذ انواع ویزاهای تحصیلی، کاری و... جهت مهاجرت و یا اقامت کوتاه مدت به کشورهایی چون آلمان، اتریش، سوئیس، دانمارک، کانادا و...

اندیشه پویان

موسسه اندیشه پویان فعال در زمینه اخذ انواع ویزاهای تحصیلی، کاری و... جهت مهاجرت و یا اقامت کوتاه مدت به کشورهایی چون آلمان، اتریش، سوئیس، دانمارک، کانادا و...

مراحل پذیرش در رشته پزشکی در آلمان

پذیرش در رشته های پزشکی در آلمان برخلاف دیگر رشته‌ها که روند پذیرش آنها (درصورت عضویت دانشگاه در uni-assist) از طریق uni-assist انجام می‌شود، متفاوت بوده و تصمیم‌گیری در مورد پذیرش دانشجویان با دانشگاه است.
کسانی که پس از قبولی در دوره‌های روزانه و شبانه ی دانشگاه‌های دولتی ایران و یا با مدارک دانشگاهی در رشته‌های غیرپزشکی برای تحصیل در رشته پزشکی اقدام می‌کنند، می‌بایست پس از دریافت پذیرش و سپری کردن دوره یک‌ساله کالج، از طریق مرکز توزیع سهمیه‌های دانشگاهی (ZFS) اقدام نمایند.
اما برخی از دانشگاه‌ها مانند دانشگاه بن، مدارک تحصیلی دانشجویان خارجی را درصورت داشتن مدرک قبولی در دانشگاه سراسری و یا مدرک کارشناسی از دانشگاه آزاد، مستقیم و بدون واسطه بررسی خواهند کرد. راه دیگری نیز وجود دارد و آن ارسال مدارک به uni-assist است. این مرکز با بررسی مدارک متقاضی تحصیل در رشته های پزشکی مشابه با متقاضیان رشته‌های غیرپزشکی، اقدام به پذیرش خواهد کرد و نتیجه را به صورت کتبی به اطلاع داوطلب خواهد رساند.
پذیرش دردوره دکترا دررشته‌های پزشکی:
دانش‌آموختگان رشته پزشکی بعد از پایان تحصیل به اختیار خود می‌توانند درمقطع دکترا تحصیل کنند. این تصمیم اما شخصی است و دریافت پروانه پزشکی با مدرک کارشناسی‌ ارشد صورت می‌گیرد.
دوره دکترا در رشته پزشکی، مانند سایر رشته‌های غیرپزشکی درآلمان برگزارمی‌شود. این بدان معناست که شخص داوطلب با انتخاب موضوع و پس از موافقت استاد راهنما با طرح رساله‌، شروع به تحقیق خواهد کرد و پس از نوشتن رساله دکترا و قبولی درآزمون شفاهی، مدرک دکترا را اخذ خواهد نمود.
پذیرش دردوره‌های تخصص پزشکی:
تحصیل در دوره‌های تخصص پزشکی در آلمان نیز با روال معمول در ایران تفاوت دارد. ورود به این دوره نه از طریق کنکور، بلکه با موافقت استاد راهنما که در این مورد خود یک پزشک متخصص است، صورت می‌پذیرد. این دوره درکلینیک و تحت نظارت پزشک متخصص برگزارمی‌شود.



بنا به اطلاعات منتشر شده توسط مرکز تبادلات آکادمیک آلمان (DAAD) متقاضیان گذراندن دوره تخصص پزشکی می بایست پس از موافقت استاد راهنما، برای دریافت اجازه کاراقدام نمایند.
امکان تحصیل دررشته پزشکی در۲۶ دانشگاه درآلمان وجود دارد که دراین بین می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:
دانشگاه بن، هامبورگ، گیسن، دانشگاه گوته درفرانکفورت، دانشگاه صنعتی درسدن، دانشگاه مونیخ، آخن، مونستر، وورسبروگ، ماگدبورگ، گوتینگن، کیل، لوبک، دانشگاه آزاد برلین، دوسلدورف، زاربروکن، فرایبورگ و ارلانگن.

برای اطلاغات بیشتر به وبسایت اندیشه پویان مرتجعه نمایید.

برای تماس با ما میتوانید از زاه های زیر با ما در ارتباط باشید:

Office : 0098-2188752376
Office : 0049-22196230909
Viber : 0098-9127917293
WhatsApp: 0049-1636231453
 

شرایط مهاجرت تحصیلی به اتریش


در سال های اخیر دانشجویان بسیاری از کشورمان برای مهاجرت تحصیلی و یا بورسیه در دانشگاه های اروپا اقدام نموده اند که در این میان شرایط تحصیل در دانشگاه های کشور اتریش در مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد بسیار ایده آل بوده و تقریبا رایگان میباشد. کشور اتریش با فرهنگ غنی اروپایی به عنوان مهد هنر و موسیقی جهان شناخته میشود و فرصت های مناسبی جهت اخذ مهاجرت تحصیلی را برای دانشجویان خارجی فراهم نموده است. همچنین بسیاری از دانشگاه‌های ممتاز اروپا و جهان با رتبه زیر ۱۰۰ در این کشور قرار گرفته اند و وین پایتخت این کشور نیز در سال 2012 به عنوان رتبه پنجم بهترین شهر دانشجویی دنیا نام گرفت. قابل ذکر است که زبان رسمی و رایج کشور اتریش آلمانی است اما متقاضیان برای اخذ ویزای تحصیلی نیازی به ارائه ی مدرک زبان آلمانی یا انگلیسی نخواهند داشت.




متقاضیان برای درخواست پذیرش در دانشگاه های اتریش میبایست تقاضانامه و مدارک مورد نیاز تحصیلی خودشان را برای ترم های زمستانی تا ۵ سپتامبر و برای ترم های تابستانی تا ۵ فوریه به دانشگاه مقصد ارسال نمایند. برخی از دانشگاه‌های اتریش همچون دانشگاه‌های پزشکی، دانشگاه و دانشکده‌های هنر و دانشگاه‌های آموزش عالی فنی برای پذیرش دانشجویان اقدام به برگزاری آزمون های ورودی میکنند که فرصت ارائه تقاضانامه ی شرکت در آزمون ورودی بعضی از این  دانشگاه ها تا ۶ ماه قبل از آغاز ترم تحصیلی است. لذا ارائه ی به موقع مدارک مربوط به پذیرش امری ضروری و با اهمیت است. همچنین قبولی در یکی از دانشگاه‌های سراسری (دولتی) ایران در رشته های مورد نظر دانشجو و داشتن گواهی اشتغال به تحصیل از عوامل موثر در موفقیت روند پذیرش در دانشگاه های اتریش به شمار می روند.
گروه مشاوران اندیشه پویان آماده ی راهنمایی هموطنان عزیز برای سنجش شرایط اخذ ویزای تحصیلی اتریش و ارائه بهترین پیشنهادهای ممکن به شما هستند. مدارک مورد نیاز برای اخذ پذیرش در دانشگاه های اتریش نیز به شرح ذیل است:

کپی صفحه اول پاسپورت
ترجمه رسمی به زبان آلمانی مدرک دیپلم و ریز نمرات آن
ترجمه رسمی به زبان آلمانی مدرک پیش دانشگاهی و ریز نمرات آن
ترجمه رسمی به زبان آلمانی گواهی اشتغال به تحصیل دانشجو و دروس گذرانده در دانشگاه و ریز نمرات آن
مدرک زبان آلمانی و انگلیسی درصورت موجود بودن
دو قطعه عکس رنگی پاسپورتی

در اتریش تحصیل در دانشگاه‌های برای دانشجویان خارجی تقریباً رایگان است. مخارج تحصیل در دانشگاه‌های اتریش برای بیشتر مقاطع هر ترم ۳۸۰ تا ۷۵۰ یورو است. در دانشگاه‌های اتریش امکان گرفتن پذیرش با مدارک دیپلم و فوق‌دیپلم وجود ندارد و فرد متقاضیان باید مدرکی که نشان قبولی در کنکور دانشگاه (سرا سری یا آزاد ایران) در رشته موردنظر یا کشوری که مدرک آن مورد تأیید دانشگاه‌های اتریش است، ارائه نماید. هم‌چنین برای درخواست پذیرش یک پیش‌شرطی که الزامی است گرفتن گواهی اشتغال به تحصیل از دانشگاه مبدأ یا گواهی عدم منع تحصیل در مقطع موردنظر است.در اتریش زبان ملی و زبانی که دروس از طریق آن آموزش داده می‌شود آلمانی است درحالی‌که دانشگاه‌ها در مقطع دکتری و برخی از دانشگاه‌های خصوصی امکان تدریس به زبان انگلیسی رادارند.
دانشجویان خارجی که برای پذیرش در دانشگاه‌ها الزامی به داشتن مدرک زبان آلمانی را(B2) ندارند و نیز چه دانشجو می‌تواند پس از گرفتن پذیرش در یک دوره‌ی زمانی یک تا دوساله دوره‌های زبانی را در کشور مربوطه بگذراند و پس از موفقیت در آزمون EPD  به تحصیل مشغول شود. مخارج هر سه ترم دوره‌های زبان ۴۱۰ یورو است. از زمان‌های قدیم اتریش جایگاه والایی در تمدن، موسیقی، هنر و معماری در سرتاسر جهان دارد بنابراین برای تحصیل در دانشکده‌‌های هنرهای عالی و گرفتن پذیرش در برخی از رشته‌ها مانند معماری، مامایی، پزشکی، اقتصاد، روان‌شناسی  و مدیریت متقاضیان نیازمند شرکت در آزمون کتبی و مصاحبه حضوری هستند .
یکی از مزایای کشور اتریش این است که دانشجوی خارجی در حین تحصیل می‌تواند به‌صورت پاره‌وقت به کار قانونی مشغول باشد و بعد از اتمام تحصیل به‌واسطه دریافت کارت (قرمز سفید قرمز) به متقاضی اجازه یک سال اقامت در کشور اتریش برای یافتن شغل داده می‌شود. زمانی که فرد موفق به پیدا کردن شغل شود بعد از ۲ سال کار کردن و پرداخت بیمه و مالیات می‌تواند اقامت دائم را بگیرد.  هم‌چنین از همان ابتدا دانشجو متقاضی می‌تواند  برای همسر و فرزند زیر ۱۷ سال و ۶ ماه، تقاضای ویزای همراه بدهد تا به‌صورت هم‌زمان وارد کشور اتریش شوند.


برای اطلاعات بیشتر میتوان به سایت اندیشه پویان مراجعه نمایید

برای بررسی شرایط اخذ ویزای کاری، تحصیلی و … فرم‌های ارزیابی رایگان را تکمیل نموده و از مشاوران ما کمک بگیرید:

فرم ارزیابی مهاجرت تحصیلی

شرایط مهاجرت کاری به اتریش

اقتصاد کشورهای عضو اتحادیه اروپا از زمان تشکیل اتحادیه به صورت یکپارچه در آمده است و قوانین کاردر این کشورها نیز تقریبا مشابه است. همچنین معمولا قوانین مربوط به مهاجرت و اقامت دائم در این کشورها نیز مشابه یکدیگر هستند. لذا طبیعی است کسانی که در اروپا تحصیل کرده اند و مدارک خود را از دانشگاه های اروپایی دریافت کرده اند شانس بیشتری برای پیدا کردن شغل و اخذ ویزای کاری در اتریش خواهند داشت.

با توجه به همکاری موسسه آرتا اندیشه پویان سپنتا با موسسه ایلیا، کاریابی بین المللی که تحت نظارت وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی می باشد این موسسه با مجوز رسمی از وزارت کار آماده پذیرش پرونده متقاضیان مشتاق به مهاجرت کاری به اتریش می باشد.



یکی از کشورهای حوزه اتحادیه اروپا، کشور اتریش است. اتحادیه اروپا شامل ۲۸کشور اروپایی است که واحد پول این کشورها یورو و شرایط اقتصادی آن‌ها از یکدیگر پیروی می‌کنند. همچنین افراد بسیاری هستند که قصد دارند از طریق ویزای کار وارد کشور بشوند و علاوه بر اقامت داشتن در اتحادیه اروپا که یک موضوع بسیار مهم است درآمد بالایی را کسب کنند. کشورهایی از قبیل : اتریش، آلمان، دانمارک، آفریقای جنوبی و ... متقاضیان زیادی در رابطه با ویزای کاردارند که هدف اصلی این افراد کسب درآمد بالا و همچنین اقامت است .
از زمان تشکیل اتحادیه اروپا ، اقتصاد اروپا به‌صورت یکپارچه درآمده است و قوانین کار در کشورهای این اتحادیه تقریباً یکسان است. همچنین این کشورها دردادن اجازه اقامت و تابعیت به‌صورت مشابه در اکثر اوقات عمل می‌کنند. مسلماً متقاضیانی که مشغول به تحصیل در اروپا هستند و یا مدارک تحصیلی خود را از اروپا دریافت کرده‌اند، شانس بیشتری در خصوص پیدا کردن شغل و اخذ اقامت کاری در اتریش دارند. متقاضیانی که موفق به گرفتن ویزای کار در کشور اتریش شده‌اند، می‌توانند پس از حدوداً چهار سال کار در اتریش و پرداخت مالیات اقدامات لازم را برای اخذ اقامت دائم در اتریش انجام دهند.
قانون کلی برای پیشنهاد کاری در اروپا وجود دارد که فرد متقاضی می‌بایست شغل موردنظر را در سایت های کاریابی اتحادیه اروپا آگهی کنند و در همین مدت اگر هیچ داوطلبی از ۲۸کشور عضو این اتحادیه ،اقدامی جهت قبول این شغل انجام نداد، سازمان‌ها می‌توانند نیروهای موردنظر خود را از خارج این اتحادیه، به خدمت بگیرند.
متقاضیان برای ویزای جستجوی کار به مدت 6 ماه در اتریش به 70 امتیاز از 100 امتیاز احتیاج دارند و زمانی که موافقت اداره کار اتریش با موفقیت کسب شد متقاضی می‌تواند به مدت 6 ماه برای پیدا کردن کار وارد خاک اتریش شوند . پس از پیدا کردن کار بستن قرارداد کاری با کارفرما ، مدارک شما برای صدور اجازه کار به اداره کار مربوطه تحویل داده می‌شود و پس از موافقت قانونی، کارت اقامت متقاضی صادر می‌گردد و نیز در این زمان متقاضی می‌تواند خود و خانواده را به اتریش ببرد.

مدارک لازم حهت روادید:
درخواست روادید باید به طور شخصی ارائه شود. سفارت در صورت وجود هرگونه نقص در مدارک از قبول درخواست روادید امتناع خواهد کرد. بررسی درخواست اخذ روادید تحصیلی بطورمعمول 3 تا 4 ماه به طول می انجامد.
1.فرم درخواست ویزا که بطور کامل و خوانا پر شده و شخصا امضاء گردیده باشد همراه با عکس
2.گذرنامه با مدت اعتبار کافی ( حداقل 6 ماه از تاریخ درخواست روادید )
3.فتوکپی از تمام صفحات گذرنامه
4.گذرنامه و شناسنامه همسر
5.فتوکپی از تمام صفحات شناسنامه
6.ترجمه شناسنامه با تایید وزارت امور خارجه و تایید سفارت اتریش
7.تعهد نامه مالی که یا خود متقاضی در ایران یک حساب ریالی و یا ارزی به نام خود حساب باز کرده است و مبلغ 10000 یورو به حساب خود پول گذاشته و تایید آن را از بانک می گیردو به سفارت ارائه می دهد و یا آنکه متقاضی دعوت کننده ای در اتریش دارد که مدارک زیر از شخص دعوت کننده مورد نیاز می باشد:
الف: Meldezettel معرفی نامه
ب: Mietvertrag اجاره نامه یا کپی سند منزل
ج: Arbeitsvertrag قرارداد کار
و پرینت گردش مالی سه ماه آخر حساب ریالی متقاضی در ایران
8.اصل و فتوکپی از پذیرش و یا تأیید دریافت درخواست پذیرش از یک دانشگاه یا Fachhochschule ) در اتریش(
9.گواهی عدم سوءپیشینه
10..ترجمه گواهی عدم سوءپیشینه با تأیید وزارت امور خارجه و تأیید سفارت اتریش
11. قباله ازدواج ( در مورد افراد متأهل )
12. تأییدیه محل سکونت در اتریش ( گواهی رزرو کوتاه‌مدت هتل یا پانسیون قابل‌قبول نیست) .
13. هزینه ویزا 75یورو
لازم به ذکر است که سفارت اتریش مدارک فوق را هرروز به‌جز جمعه و شنبه با تعیین وقت قبلی می‌پذیرد و می‌تواند علاوه بر مدارک فوق‌الذکر مدارک دیگری را نیز درخواست نماید.مدارکی که باید ترجمه آن‌ها به سفارت ارائه گردد حتماٌ باید به زبان آلمانی یا انگلیسی باشد.سفارت اتریش جهت درخواست ویزای دانشجویی مصاحبه ندارد اما می‌تواند متقاضی را جهت مصاحبه دعوت نماید.

برای بررسی شرایط اخذ کاری فرم‌های ارزیابی رایگان به لینک زیر مراحعه نمایید:

فرم ارزیابی رایگان اخذ کاری



سرمایه گذاری در آلمان

قانون های تجاری آلمان برای سرمایه گذاری و راه اندازی یه کسب و کار جدید بسیار ساده و کارآمد هستند و برای ثبت یک شرکت تجاری در آلمان میتوان با چند مرحله ی ساده اقدام کرد.
طبق قوانین  مهاجرتی و اقامت بلند مدت کشور آلمان متقاضیان میتوانند از طریق ثبت شرکت برای سهامداری و یا مدیر عاملی اقامت کشور آلمان را به دست آورند. برای راه اندازی یک شرکت یا موسسه از نوع مسئولیت محدود ( GmbH ) و افتتاح حساب، سرمایه مورد نیاز بانکی شرکتی  25.000 یورو می باشد و برای راه اندازی شرکت سهامی خاص ( AG ) اقدام برای افتتاح حساب 50.000 یورویی مورد نیاز می باشد.
جهت ورود به کشور آلمان از طریق سرمایه گذاری متقاضی میبایست یک طرح توجیهی اقتصادی به اداره بازرگانی ارائه دهد که برنامه کار 3 ساله ی شرکت یا موسسه خود را شرح دهد، موسسه اندیشه پویان شما را در زمینه آماده سازی طرح توجیهی اقتصادی یاری می نماید. هر فردی می تواند یک شرکت تجاری را در هر گوشه از کشور آلمان تأسیس کند، بدون توجه به ملیت یا محل اقامت.
قوانین و شرایط خاصی برای سرمایه گذاری در آلمان وجود ندارد و خوشبختانه کم ترین مقدار سرمایه گذاری در آلمان نسبت به سایر کشورها برای مهاجران خارجی که قصد ثبت شرکت و سرمایه گذاری دارند مورد نیاز می باشد.
سرمایه گذاران خارجی می توانند برای شروع تجارت در آلمان از میان فرم های قانونی متفاوت، یکی را انتخاب نموده و شرکت های ثبت شده نیز می توانند برای تأسیس دفتر کاری در آلمان اقدام کنند. ساختار اولیه ی تمامی فرم های شرکتی در قوانین آلمان شرح داده شده که قابل پیش بینی بودن و اطمینان قانونی را برای متقاضی فراهم می کند. ضوابط قانونی مشابهی برای سرمایه گذاران خارجی و بومی وجود دارد.
با توچه به اینکه جزئیات مالیاتی هر شرکتی، اساساً به نوع فعالیت شرکت بستگی دارد، مفهوم قانونی مالیات باید در زمان انتخاب فرم شرکت، مورد توجه متقاصی قرار گیرد.
آلمان دارای یک سری توافقات مالیاتی جامع و مضاعف با کشورهای خارجی است که برای نمونه از مالیات مضاعف سودهای تقسیم شده ممانعت می کند.
در آلمان به شرکت‌های خصوصی با مسئولیت محدود، GmbH گفته می‌شود که به سرمایه ی کمینه ۲۵٬۰۰۰ یورو برای ثبت نیاز دارند. دولت آلمان جهت رونق بازار چند سال پیش قانونی تصویب کرد تا بتوان با سرمایه اولیه ۱ یورو نیز شرکت با مسئولیت محدود مبتدی تاسیس کرد. البته این شرکت های تا رقم سقف سرمایه اولیه مسئول هستند. به همین خاطر در بسیاری از قرارداد ها طلبکاران ضمانت های با ارزش تری چون سند ملک تقاضا میکنند.
عبارت GmbH که پس از نام شرکت یا موسسه نوشته می‌شود به این معنی است که این شرکت یک شرکت با مسئولیت محدود است. GmbH در اختصاری از عبارت Gesellschaft mit beschränkter Haftung است که به معنی شرکت با مسئولیت محدود است. گروه مشاوران اندیشه پویان آماده ی راهنمایی هموطنان عزیز برای سنجش شرایط اخذ ویزای سرمایه گذاری و ارائه بهترین پیشنهادهای ممکن به شما هستند.



سرمایه‌گذاری یکی از روش‌های مهاجرت به بعضی کشورها است و نیز از این روش می‌شود به کشور آلمان مهاجرت کرد. راه‌های سرمایه‌گذاری در هر کشورهای مختلف متفاوت است و معمولاً متقاضیان از آن برای استفاده از مزایای اقامت و یا شروع یک تجارت و یا گسترش تجارت استفاده می‌کنند. همچنین کشور آلمان از شرایط زندگی مطلوبی برخوردار است و طبق اعلام رسمی اداره فدرال امور مهاجرت و پناهندگی در آلمان شمار ایرانی‌های مهاجر نسبت به سال 2011 در سال 2012 افزایش 20 درصدی داشته است و از حدود 5777 نفر به 6827 نفر رسیده است.
قوانین اقامت آلمان به سهولت و سادگی امکان‌پذیر نیست به‌طور مثال قانون انتقال 250.000 یورو حذف گردید و تنها با داشتن یک طرح توجیهی خوب متقاضی می‌تواند امورات اقامت خود را پیگیری کنید. بعضی افراد روش سرمایه‌گذاری را با روش ثبت شرکت جدا نموده‌اند و بعضی هردوی این روش‌ها را در قالب یک روش یعنی مهاجرت از طریق سرمایه‌گذاری معرفی می‌نمایند.مدت‌زمان انجام پروسه ثبت شرکت برای سهامداران شرکت تا اخذ ویزای اقامت 6 تا 8 ماه طول می‌کشد. همچنین به‌صورت کلی هر تجارتی مستلزم رعایت نکاتی است که عبارت‌اند از: 
 1- تحقیق کافی از کسب‌وکار خودکرده باشید، که در این زمینه سایت‌ها می‌توانند اطلاعات کافی را در اختیارتان قرار دهند.
 2- ایجاد یک شبکه کاری، که می‌بایست مستقل از کشور آلمان باشد.
 3- کسب مجوزهای لازم برای کسب‌وکار در این کشور.
 4- گذراندن دوره‌های مالیات از جهت اخذ شماره مالیاتی که البته آشنایی با زبان آلمانی از ملزومات حضور در این کلاس‌ها است. 5- ثبت‌نام تجاری در کشور آلمان .
 6- برنامه‌ریزی جهت پیشبرد کار و یک طرح خوب جهت پیشرفت (کامل و ساده).
 7- استخدام قانونی افراد  در شرکت .
 8- داشتن یک حسابدار دقیق و کار بلد.
 9- بر اساس بودجه‌ی خود سرمایه‌گذاری کنید.
 10-هرماه برنامه‌های خود را مرور نمایید.
همچنین اگر بنابراین باشد که سرمایه‌گذاری و ثبت شرکت در یک قالب هستند، کشور آلمان از سرمایه‌گذاری بسیار استقبال می‌نمایند. متقاضیان برای شروع یک فعالیت اقتصادی می‌توانند از روش‌های مختلفی بنا به شرایط شخصی و نیز استفاده از مزایای هر روشی استفاده نمایند. اگر بخواهیم روش‌های کلی سرمایه‌گذاری در آلمان را مطرح کنیم عبارت‌اند از:
1-فعالیت حرفه‌ای فردی
2-ثبت شرکت مدنی
3-ثبت شرکت شخصی یا تضامنی
4-ثبت شرکت با مسئولیت محدود
5-ثبت شرکت سهامی
6-ثبت شعبه (مستقل، وابسته)
7-دفتر نمایندگی
از روش‌های فوق به‌جز فعالیت فردی نیاز به ثبت شرکت و ارائه مدارک است.
 1- فعالیت حرفه‌ای فردی: در این روش شخص باید شروع به فعالیت اقتصادی شبیه نماید مثل مغازه‌داری و .... در این موردنیاز به ارائه طرح توجیهی اقتصادی است و نیاز به تأیید اداره بازرگانی نیز هست. 
 2- ثبت شرکت مسئولیت محدود: این روش ساده‌ترین حضور در بازار اقتصادی آلمان است. شرکت می‌تواند با یک نفر ثبت گردد و با حداقل سرمایه 25000 یورو شروع به کار نماید. مدارک موردنیاز برای این مورد عبارت‌اند از : مدارک شخصی شخص متقاضی، مدارک مربوط به شرکت مادر، مدارک به مجوز فعالیت در آلمان، تنظیم اساسنامه.
 3- ثبت شرکت تضامنی که حدوداً شبیه ثبت شرکت مسئولیت محدود است.
 4- ثبت شعبه: در این روش شخص حقیقی یا حقوقی می‌تواند مبادرت به ثبت شعبه نماید. این اشخاص حقیقی و حقوقی باید شامل شرایطی باشند. انواع شعبه‌ها می‌توانند به‌صورت مستقل و غیرمستقل باشند و نیز هرکدام دارای شرایط و مشخصه‌هایی هستند.
 5- دفتر نمایندگی: این روش، فقط مناسب افرادی است که به داشتن دفتر در آلمان نیاز دارند و وابسته به شرکت مادر هستند ونیز حق فعالیت مستقل ندارند.


برای اطلاغات بیشتر به وبسایت اندیشه پویان مرتجعه نمایید.

برای تماس با ما میتوانید از زاه های زیر با ما در ارتباط باشید:

Office : 0098-2188752376
Office : 0049-22196230909
Viber : 0098-9127917293
WhatsApp: 0049-1636231453
 

مهاجرت سرمایه گذاری به ایتالیا

ایتالیا در نیمکره شمالی و نیمکره غربی بین 6 تا 8 درجه طول شرقی و 36 تا 46 درجه عرض شمالی قرار دارد و یکی از کشورهای اروپایی است که علی‌رغم کمی مساحت ، مرز آبی بسیار طولانی دارد . همچنین اقتصاد کشور ایتالیا تا پایان جنگ جهانی دوم بر پایه فعالیت‌های کشاورزی پایه‌ریزی شده بود اما بعد از جنگ جهانی دوم ، اقتصاد این کشور از یک اقتصاد مبتنی بر کشاورزی به اقتصادی صنعتی تبدیل شد به‌طوری‌که در حال حاضر این کشو به‌عنوان پنجمین  کشور صنعتی جهان به‌حساب می‌آید و جزء 8 کشور صنعتی برتر  در دنیاست. کشور ایتالیا یکی از کشورهای عضو اتحادیه اروپاست و نیز در این راستا ، بسیاری از قوانین اقتصادی اتحادیه اروپا بر اقتصاد این کشور نیز سایه افکنده‌اند . همچنین ازنظر منابع طبیعی ، کشور ایتالیا هیچ منبع طبیعی مهم و معتبری در زمینه‌های آهن ، زغال‌سنگ و نیز نفت ندارد، البته در سال‌های اخیر این میزان افزایش محسوسی داشته به‌گونه‌ای که گاز طبیعی از منابع مهم این کشور به‌حساب می‌آید و نیز قسمت اعظم منابع و مواد خام برای صنعت و تولیدات صنعتی این کشور و همچنین بیش از 80 درصد از منابع انرژی آن از سایر کشورها وارد این کشور می‌شود و صنایع مختلف این کشور به‌شدت به این مواد خام و نیز انرژی که قسمت عمده آن را نفت تشکیل می‌دهد ، وابسته است.
بیشترین نقطه قوت اقتصاد ایتالیا ، ساخت و تولید کالاهای مختلف است که عمدتاً توسط شرکت‌های کوچک و متوسط  ( SMES )است و تحت مالکیت‌های خصوصی و خانوادگی تولید  می‌شود. مهم‌ترین صنایعی که ایتالیا در آن‌ها دارای مزیت است و ساختار تولید آن‌ها توانایی و قابلیت رقابت در عرصه بین‌المللی را دارد ، عبارت‌اند از : تولید ماشین‌آلات ، موتور وسایل نقلیه مختلف ، محصولات شیمیایی ، کالاها و محصولات الکتریکی ، پوشاک و نساجی و همچنین داروسازی.



شاخص تورم کشور ایتالیا بر اساس رشد شاخص قیمت مصرف‌کننده از حدود 9/3 درصد در سال 1996 به 5/1 درصد در سال 1997 و 9/1 در سال 1999 رسیده است که درمجموع نشان‌دهنده کاهش تورم قیمت‌ها در خلال سال‌های اخیر است. از سال 1992 ، سیاست‌های اقتصادی ایتالیا بر روی کاهش کسری بودجه دولت متمرکزشده است و این کشور در خلال سال‌های گذشته با دقت ، این هدف را از راه‌های مختلف ( نظیر کاهش برخی هزینه‌ها ) دنبال می‌کند و تا حد بسیار زیادی نیز در اجرای این سیاست موفق بوده است. بدهی ملی کشور ایتالیا با نرخی آرام رو به کاهش است و نیز این کاهش در سال‌های آینده نیز ادامه خواهد داشت . پرداخت بهره‌ی وام‌ها و بدهی‌های خارجی از عوامل مهم آرام بودن نرخ کاهش این بدهی‌ها به‌حساب می‌آی

حجم قابل‌توجهی از تجارت خارجی کشور ایتالیا با کشورهای عضو اتحادیه اروپا صورت می‌گیرد  و میزان تجارت خارجی این کشور با کشورهای عضو اتحادیه در حدود 59 درصد از کل تجارت خارجی این کشور است که از میان آن‌ها آلمان با 18 درصد ، فرانسه با 13 درصد و انگلستان با 7 درصد بیشترین تجارت را با این کشور دارند.  اقتصاد این کشور از 7/0 درصد رشد GDP در سال 1996 به 5/1 درصد رشد در سال 1997 دست‌یافت . همچنین حجم صادرات این کشور با افزایش روبه‌رو است اما میزان واردات بیش از رشد صادرات افزایش‌یافته است . وضعیت تولیدات کشاورزی ایتالیا ، از ابتدای سال 1997 بسیار نامناسب بوده به‌طوری‌که تولیدات آن قادر به بازگرداندن اصل محصول نیز نیستند البته این موضوع بیشتر به دلیل بحران خشک‌سالی و یخبندان در فصول مختلف این سال بوده است . در مورد بخش مالی و بخش صنعت ، سیاست توسعه‌ای ایتالیا بر این اصل استوار است که خصوصی‌سازی را با جدیت دنبال نماید و در سال‌های گذشته با تلاش دولت ایتالیا درزمینه واگذاری ، مؤسسات مالی و بانک‌ها و نیز شرکت‌های بیمه بزرگ و صنایع بزرگ مختلف ، ازجمله صنایع الکتریسیته و ... به بخش خصوصی واگذار گردیده است. 

برای اطلاغات بیشتر به وبسایت اندیشه پویان مرتجعه نمایید.

 

برای تماس با ما میتوانید از زاه های زیر با ما در ارتباط باشید:

Office : 0098-2188752376
Office : 0049-22196230909
Viber : 0098-9127917293
WhatsApp: 0049-1636231453